Andrej Saxon customer success

VIP klientide eduliin, võtke Andrej Saxon`iga ühendust

Võtke Andrej`ga otse ühendust allpool oleva nupu abil.

Andrej töögraafik (CET, Viini aeg)

Esmaspäev: 11:00 – 19:00
Teisipäev: 07:00 – 15:00
Kolmapäev: 11:00 – 19:00
Neljapäev: 07:00 – 15:00
Reede: 07:00 – 15:00

Related Articles to Andrej
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes

Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.

Mallid - Lojaalsusprogramm

Lojaalsusprogrammi e-posti mallid

Hoolikalt koostatud püsikliendiprogrammi e-posti mallid võivad hoida klientide säilitamise kõrgel ja vähendada klientide kadumise määra. Avaldage tänu oma klientidele juba täna.

Kas teil on raskusi parima viisi leidmisega, kuidas uut töötajat klientidele tutvustada? Klientidele uue töötaja tutvustamise meilid on teie poole teel. Uurige rohkem.

Klientidele uue töötaja tutvustamise e-kirja mallid

Antud tekst annab nõuandeid klienditoe lahenduste kasutamiseks, mille abil saab suurendada rahulolu ja tagasitulekut ning edastada sobivat tooni, mis keskendub kliendi väärtustamisele. Kirjeldatakse erinevaid e-kirja mallide võimalusi, k.a. uue töötaja tutvustamine ja tagasiside palumine. Samuti rõhutatakse tänukirjade ja personaalse suhtluse olulisust. LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klienditoe ja turunduse jaoks.

LiveAgenti hüljatud ostukorvi e-kirjade mallid kaasavad Teie kliente uuesti ja veenavad neid ostu lõpule viima.

Hüljatud ostukorvi meilimallid

Meilikampaaniad ja sotsiaalmeedia võivad aidata ettevõtetel kliendisuhetega suhelda ja müüki suurendada. Hind on oluline ostuotsuse tegur, seega on ettevõtetele oluline kiiresti vastata potentsiaalsete klientide hinnapäringutele. LiveAgenti paigaldamise protsessi käigus saadetakse sisselogimisandmed e-postile. Veebileht kasutab küpsiseid. Juhtpaneeli ehitamise olek on 0%. Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Kohandage ja salvestage meie klientide tunnustamise mallid otse LiveAgenti. Tänumeilide saatmine pole kunagi olnud nii lihtne!

Klientide tunnustuse e-kirja mallid

E-kirjade kasutamine aitab tugevdada kliendisuhteid ja muuta brändi inimlikumaks. Antud tekst pakub erinevaid e-posti mallide näiteid e-kaubandusega seotud küsitluste, kohaletoimetamise ja tagastamisega seotud teadete ja klientide tunnustamise jaoks. Kliendi tajutav ükskõiksus põhjustab klientide kaotust ja tunnustusmeilid aitavad klientidele kindlustunde anda, brändi inimlikumat palet näidata ja klientide väärtust suurendada. Eloqua uuringu kohaselt on kirjade, mille teemareal on "Aitäh", avamis- ja läbiklikkimismäär kõrgem. Artiklis on esitatud 10 erinevat e-kirja malli klientide tunnustamiseks.

LiveAgent tasuta prooviperiood VIP klientide eduliin Michaela`ga ühenduse saamiseks. Saage otse Michaela`ga ühendust sellel veebilehel oleva nupuga.

Michaela - LiveAgent

LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid kommunikatsioonikanaleid ja funktsioone ettevõttele. Tugi, partnerlus ja integratsioonid on samuti saadaval.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x