Tundub, et proovite kätte saada ZOHO’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud ZOHO tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime ZOHO veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust ZOHO esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
ZOHO keskendub veebipõhistele äritööriistadele ja infotehnoloogiale, sealhulgas online kontorikomplektile, asjade Interneti haldusplatvormile ja IT-haldustarkvara komplektile.
ZOHO keskendub veebipõhistele äritööriistadele ja infotehnoloogiale, sealhulgas online kontorikomplektile, asjade Interneti haldusplatvormile ja IT-haldustarkvara komplektile.
ZOHO teenindus pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate ZOHO-ga ühendust saates e-maili, helistades nende abiliinile või jättes neile ühele sotsiaalmeedia platvormidest sõnumi.. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Saate nende toega ühendust võtta saates e-maili: sales@zohocorp.com
Ei, ZOHO ei paku live vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: +1 877 834 4428
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel