Tundub, et proovite kätte saada Zemanta’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Zemanta tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Zemanta veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Zemanta esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Zemanta API võimaldab teil hallata kogu omameedia ostmist teie enda sisemisest süsteemist
Zemanta API võimaldab teil hallata kogu omameedia ostmist teie enda sisemisest süsteemist.
Zemanta klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Zemanta`ga ühendust võtta saates neile e-maili või jättes sõnumi ühele nende sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate kasutada nende teadmistebaasi.
Saate nende toega ühendust võtta saates e-maili aadressil: info@zemanta.com
Ei, Zemanta`l pole live vestluse tuge.
Zemanta ei paku telefoni teel kliendituge.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel