Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • World Wide Web Consortium’i (W3C) kasutajatoe kontaktid

World Wide Web Consortium’i (W3C) kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada W3C’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud W3C tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime W3C veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust W3C esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

W3C klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust W3C klienditoega

W3C E-posti tugi

https://www.w3.org/Help/

Vestelge W3C esindajaga

W3C Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage W3C kasutajatoele

W3C Kõnekeskuse tugi

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

W3C Instagram

W3C Instagram

Puudub

W3C Facebooki leht

W3C Facebooki leht

Puudub

W3C Twitter

W3C Twitter

twitter.com/W3C

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

W3C Üldtingimused

W3C Üldtingimused

Puudub

W3C Privaatsuspoliitika

W3C Privaatsuspoliitika

Puudub

W3C Turbepoliitika

W3C Turbepoliitika

Puudub

W3C GDPR

W3C GDPR

Puudub

W3C Vikipeedia Leht

W3C Vikipeedia Leht

Puudub

W3C Sidusprogramm

W3C Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on W3C?

W3C on tarkvara ja veebiettevõte. World Wide Web Consortium (W3C) on rahvusvaheline kogukond, kus liikmesorganisatsioonid, täiskohaga töötajad ja avalikkus töötavad koos veebistandardite väljatöötamiseks.

Millist kliendituge W3C pakub?

W3C klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.

Kuidas võtta ühedust W3C'ga?

Saate võtta ühendust W3C tugimeeskonnaga kirjutades neile e-kirja või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

Mis on W3C e-posti aadress?

Võite võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help sõltub sellest, millist tuge te vajate.

Kas W3C'l on reaalaajas vestlus?

Ei, W3C ei paku reaalajas vestluse tuge.

Kuidas rääkida kellegagi W3C'st?

W3C ei paku tuge telefoni teel.

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo