World Wide Web Consortium (W3C) klienditeeninduse kontaktandmed, sealhulgas e-posti tugi ja teadmusbaas.
Tundub, et proovite kätte saada W3C’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud W3C tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime W3C veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust W3C esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
W3C on tarkvara ja veebiettevõte. World Wide Web Consortium (W3C) on rahvusvaheline kogukond, kus liikmesorganisatsioonid, täiskohaga töötajad ja avalikkus töötavad koos veebistandardite väljatöötamiseks.
W3C klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.
Saate võtta ühendust W3C tugimeeskonnaga kirjutades neile e-kirja või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Võite võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help sõltub sellest, millist tuge te vajate.
Ei, W3C ei paku reaalajas vestluse tuge.
W3C ei paku tuge telefoni teel.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.