Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • WhatsApp’i kasutajatoe kontaktid

WhatsApp’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada WhatsApp’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud WhatsApp tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime WhatsApp veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust WhatsApp esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

WhatsApp klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust WhatsApp klienditoega

WhatsApp E-posti tugi

Puudub

Vestelge WhatsApp esindajaga

WhatsApp Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage WhatsApp kasutajatoele

WhatsApp Kõnekeskuse tugi

https://www.whatsapp.com/contact/

Uurige rohkem WhatsApp toodete kohta

WhatsApp Teadmusbaas

https://www.whatsapp.com/features/

Osalege WhatsApp kogukonna foorumi aruteludes

WhatsApp Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

WhatsApp Instagram

WhatsApp Instagram

instagram.com/whatsapp/

WhatsApp Facebooki leht

WhatsApp Facebooki leht

facebook.com/WhatsApp/

WhatsApp Twitter

WhatsApp Twitter

twitter.com/whatsapp

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

WhatsApp klienditeeninduse agentidel kulub tavaliselt e-kirjadele vastamiseks 15 minutit .

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

WhatsApp reaalajavestluse agentidel kulub tavaliselt vastamiseks 15 minutit .

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

WhatsApp kõne esindajatel kulub tavaliselt vastuvõtmiseks 6 tundi .

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

WhatsApp Üldtingimused

WhatsApp Üldtingimused

Puudub

WhatsApp Privaatsuspoliitika

WhatsApp Privaatsuspoliitika

Puudub

WhatsApp Turbepoliitika

WhatsApp Turbepoliitika

Puudub

WhatsApp GDPR

WhatsApp GDPR

Puudub

WhatsApp Vikipeedia Leht

WhatsApp Vikipeedia Leht

Puudub

WhatsApp Sidusprogramm

WhatsApp Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on WhatsApp?

WhatsApp on tarkvara ja veebiteenuste ettevõte. WhatsApp on sõnumirakendus, mis kasutab internetti sõnumite, piltide, heli või video saatmiseks.

Millist kliendituge WhatsApp pakub?

WhatsUpp'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: chat, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.

Kuidas võtta ühedust WhatsApp'iga?

Saate võtta WhatsAppi tugimeeskonnaga ühendust, jättes neile sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormile või nende rakenduse kaudu. Alternatiivina võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.

Mis on WhatsApp'i e-posti aadress?

WhatsApp ei paku tuge e-posti teel.

Kas WhatsAppi'il on reaalaajas vestlus?

Ei, WhatsApp ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

Kuidas rääkida kellegagi WhatsApp'ist?

WhatsApp'il on kõnetugi nende rakenduses https://www.whatsapp.com/contact/?subject=messenger.

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo