Tundub, et proovite kätte saada Waze’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Waze tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Waze veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Waze esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Waze on Google’ile kuuluv GPS-navigatsioonitarkvara. See töötab nutitelefonides ja tahvelarvutites, millel on GPS-tugi.
Waze on Google'ile kuuluv GPS-navigatsioonitarkvara. See töötab nutitelefonides ja tahvelarvutites, millel on GPS-tugi.
Waze'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteenindustugi.
Waze'iga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile support@waze.com.
Ei, Waze ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Waze ei paku kliendituge kõne teel.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel