Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VIVE kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada VIVE’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud VIVE tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime VIVE veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust VIVE esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

VIVE klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust VIVE klienditoega

VIVE E-posti tugi

vive_care@vive.com

Vestelge VIVE esindajaga

VIVE Reaalajavestluse tugi

Reaalajavestluse nupp veebilehel

Helistage VIVE kasutajatoele

VIVE Kõnekeskuse tugi

Puudub

Osalege VIVE kogukonna foorumi aruteludes

VIVE Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

VIVE Instagram

VIVE Instagram

instagram.com/htcvive/

VIVE Facebooki leht

VIVE Facebooki leht

facebook.com/HTCVIVE/

VIVE Twitter

VIVE Twitter

twitter.com/htcvive

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

VIVE Üldtingimused

VIVE Üldtingimused

Puudub

VIVE Privaatsuspoliitika

VIVE Privaatsuspoliitika

Puudub

VIVE Turbepoliitika

VIVE Turbepoliitika

Puudub

VIVE GDPR

VIVE GDPR

Puudub

VIVE Vikipeedia Leht

VIVE Vikipeedia Leht

Puudub

VIVE Sidusprogramm

VIVE Sidusprogramm

Puudub

KKK

Mis on VIVE?

Vive loob hingematva graafika ja elutruu heliga täielikult kaasahaaravaid, esmaklassilisi virtuaalreaalsuse tooteid kõigile.

Millist tüüpi tuge VIVE pakub?

VIVE klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.

 

Kuidas saan VIVE`ga ühendust võtta?

Saate VIVE`ga ühendust võtta saates e-maili, alustades nende veebilehel live vestlust agendiga või jättes sotsiaalmeedia platvormidel sõnumi. Kui eelistate iseteenindust saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.

 

Mis on VIVE e-maili aadress?

Saate nende toega ühendust võtta saates e-maili aadressil: vive_care@vive.com

Kas VIVE`l on live vestlus?

Jah, VIVE pakub live vestluse tuge. Minge veebilehele:  https://www.vive.com/eu/support/contactus/

Kuidas ma saan kellegagi VIVE`st rääkida?

VIVE ei paku kliendituge telefoni teel.

 

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo