Tundub, et proovite kätte saada Verizon’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Verizon tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Verizon veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Verizon esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Verizon on ülemaailmne liider, kes pakub uuenduslikke side- ja tehnoloogialahendusi, mis parandavad seda, kuidas meie kliendid elavad, töötavad, õpivad ja mängivad.
Verizon on ülemaailmne liider, kes pakub uuenduslikke side- ja tehnoloogialahendusi, mis parandavad seda, kuidas meie kliendid elavad, töötavad, õpivad ja mängivad.
Verizon'i klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Verizoniga saab ühendust võtta, helistades nende klienditoe liinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Verizon ei paku tuge e-kirja teel.
Ei, Verizon ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende klienditoe telefoninumbril +1 800-922-0204
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel