Tundub, et proovite kätte saada UPI’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud UPI tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime UPI veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust UPI esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
UPI on uudisteenus traditsioonilises mõttes, mis saadab saadetisi ja fotosid kogu maailmast, pakkudes kajastust rahvusvahelistele meediaorganisatsioonidele.
UPI on uudisteenus traditsioonilises mõttes, mis saadab saadetisi ja fotosid kogu maailmast, pakkudes kajastust rahvusvahelistele meediaorganisatsioonidele.
UPI klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
UPIga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi ühel sotsiaalmeediaplatvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate nende klienditoega ühendust võtta, kirjutades e-kirja aadressile media@upi.com
Ei, UPI ei paku reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil (202) 898-8000
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel