Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

UPI kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada UPI’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud UPI tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime UPI veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust UPI esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

UPI klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust UPI klienditoega

UPI E-posti tugi

media@upi.com

Vestelge UPI esindajaga

UPI Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage UPI kasutajatoele

UPI Kõnekeskuse tugi

(202) 898-8000

Osalege UPI kogukonna foorumi aruteludes

UPI Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

UPI Instagram

UPI Instagram

instagram.com/upi/

UPI Facebooki leht

UPI Facebooki leht

facebook.com/UPI

UPI Twitter

UPI Twitter

twitter.com/upi

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

UPI Üldtingimused

UPI Üldtingimused

Puudub

UPI Privaatsuspoliitika

UPI Privaatsuspoliitika

Puudub

UPI Turbepoliitika

UPI Turbepoliitika

Puudub

UPI GDPR

UPI GDPR

Puudub

UPI Vikipeedia Leht

UPI Vikipeedia Leht

Puudub

UPI Sidusprogramm

UPI Sidusprogramm

Puudub

KKK

Mis on UPI?

UPI on uudisteenus traditsioonilises mõttes, mis saadab saadetisi ja fotosid kogu maailmast, pakkudes kajastust rahvusvahelistele meediaorganisatsioonidele.

Millist kliendituge UPI pakub?

UPI klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.

Kuidas võtta ühedust UPI'iga?

UPIga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi ühel sotsiaalmeediaplatvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

 

Mis on UPI e-posti aadress?

Saate nende klienditoega ühendust võtta, kirjutades e-kirja aadressile media@upi.com

Kas UPI'l on reaalaajas vestlus?

Ei, UPI ei paku reaalajas vestluse tuge.

 

Kuidas rääkida kellegagi UPI'st?

Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil (202) 898-8000

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo