Tundub, et proovite kätte saada UCAS’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud UCAS tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime UCAS veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust UCAS esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
ucas.com/about-us/policies/privacy-policies-and-declarations/ucas-privacy-policy
Puudub
Puudub
UCAS ühendab inimesed ülikooliga võimaldades ülikoolijärgseid õpinguid, sealhulgas õpetajate koolitusi, praktikaid & internatuure.
UCAS ühendab inimesed ülikooliga võimaldades ülikoolijärgseid õpinguid, sealhulgas õpetajate koolitusi, praktikaid & internatuure.
UCAS`e klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, kõnekeskus ja iseteenindus.
Saate võtta UCAS`ega ühendust saates neile e-maili, helistades nende abiliinile või jättes sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteenindust saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Saate ühendust võtta nende toega saates e-maili aadressil: feedback@ucas.ac.uk
Ei, UCAS ei paku live vestluse tuge.
Kui eelistate telefonituge saate ühendust võtta nende abiliiniga:+44 371 468 0468
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel