Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

UCAS kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada UCAS’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud UCAS tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime UCAS veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust UCAS esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

UCAS klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust UCAS klienditoega

UCAS E-posti tugi

feedback@ucas.ac.uk

Vestelge UCAS esindajaga

UCAS Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage UCAS kasutajatoele

UCAS Kõnekeskuse tugi

+44 371 468 0468

Osalege UCAS kogukonna foorumi aruteludes

UCAS Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

UCAS Facebooki leht

UCAS Facebooki leht

facebook.com/ucasonline

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

UCAS Üldtingimused

UCAS Üldtingimused

Puudub

UCAS Privaatsuspoliitika

UCAS Privaatsuspoliitika

Puudub

UCAS Turbepoliitika

UCAS Turbepoliitika

Puudub

UCAS GDPR

UCAS GDPR

Puudub

UCAS Vikipeedia Leht

UCAS Vikipeedia Leht

Puudub

UCAS Sidusprogramm

UCAS Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on UCAS?

UCAS ühendab inimesed ülikooliga võimaldades ülikoolijärgseid õpinguid, sealhulgas õpetajate koolitusi, praktikaid & internatuure.

Millist tüüpi tuge UCAS pakub?

UCAS`e klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, kõnekeskus ja iseteenindus.

 

Kuidas saan UCAS`ega ühendust?

Saate võtta UCAS`ega ühendust saates neile e-maili, helistades nende abiliinile või jättes sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteenindust saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.

 

Mis on UCAS`e e-maili aadress?

Saate ühendust võtta nende toega saates e-maili aadressil: feedback@ucas.ac.uk

Kas UCAS`el on live vestlus?

Ei, UCAS ei paku live vestluse tuge.

 

Kuidas ma saan kellegagi UCAS`est rääkida?

Kui eelistate telefonituge saate ühendust võtta nende abiliiniga:+44 371 468 0468

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo