Tundub, et proovite kätte saada Twilio’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Twilio tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Twilio veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Twilio esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Twilio võimaldab tarkvaraarendajatel programmeeritult teha ja vastu võtta telefonikõnesid, saata ja vastu võtta tekstisõnumeid ning täita muid kommunikatsioonifunktsioone, kasutades oma veebiteenuste APIsid.
Twilio võimaldab tarkvaraarendajatel programmeeritult teha ja vastu võtta telefonikõnesid, saata ja vastu võtta tekstisõnumeid ning täita muid kommunikatsioonifunktsioone, kasutades oma veebiteenuste APIsid.
Twilio klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Twilio'ga saab ühendust võtta, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Twilio ei paku tuge e-posti teel.
Ei, Twilio ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate kliendituge kõne teel, saate ühendust võtta nende infoliiniga +1 415-227-9968
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel