Tundub, et proovite kätte saada Telus’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Telus tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Telus veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Telus esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Telus on Kanada telekommunikatsiooniettevõte, mis pakub telefoni-, interneti- ja televisiooniteenuseid Lääne-Kanadas.
Telus on Kanada telekommunikatsiooniettevõte, mis pakub telefoni-, interneti- ja televisiooniteenuseid Lääne-Kanadas.
Telus'i klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteenindustugi.
Telus'iga saab ühendust võtta, alustades vestlust reaalajas vestluse agendiga nende veebisaidil, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Telus ei paku tuge e-posti teel.
Jah, Telus pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebisaidile:
https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga 1-866-558-2273.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel