Tundub, et proovite kätte saada Suse’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Suse tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Suse veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Suse esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
SUSE pakub kliendile võrratuid valikuvõimalusi ja toetab ettevõtte digitaalset ümberkujundamist.
SUSE pakub kliendile ainulaadset valikut ja toetab ettevõtte digitaalset ümberkujundamist, lihtsustades, ajakohastades ja kiirendades traditsioonilisi, pilve- ja servalahendusi.
SUSE'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi.
SUSE'ga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-posti aadressile, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende foorumit.
Võite võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile blunduke@suse.com
Ei, SUSE ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate kliendituge kõne teel, saate ühendust võtta nende infoliiniga +49-(0)911-740-53-0
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel