Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Suse’i kasutajatoe kontaktid

Suse’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Suse’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Suse tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Suse veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Suse esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Suse klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Suse klienditoega

Suse E-posti tugi

blunduke@suse.com

Vestelge Suse esindajaga

Suse Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Suse kasutajatoele

Suse Kõnekeskuse tugi

+49-(0)911-740-53-0

Uurige rohkem Suse toodete kohta

Suse Teadmusbaas

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Suse Instagram

Suse Instagram

Puudub

Suse Facebooki leht

Suse Facebooki leht

facebook.com/SUSEWorldwide

Suse Twitter

Suse Twitter

twitter.com/SUSE

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Suse Üldtingimused

Suse Üldtingimused

Puudub

Suse Privaatsuspoliitika

Suse Privaatsuspoliitika

Puudub

Suse Turbepoliitika

Suse Turbepoliitika

Puudub

Suse GDPR

Suse GDPR

Puudub

Suse Vikipeedia Leht

Suse Vikipeedia Leht

Puudub

Suse Sidusprogramm

Suse Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on SUSE?

SUSE pakub kliendile ainulaadset valikut ja toetab ettevõtte digitaalset ümberkujundamist, lihtsustades, ajakohastades ja kiirendades traditsioonilisi, pilve- ja servalahendusi. 

Millist kliendituge SUSE pakub?

SUSE'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi.

 

Kuidas võtta ühendust SUSE'iga?

SUSE'ga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-posti aadressile, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende foorumit.

 

Mis on SUSE'i e-posti aadress?

Võite võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile blunduke@suse.com

Kas SUSE'il on reaalajas vestlus?

Ei, SUSE ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi SUSE'ist?

Kui eelistate kliendituge kõne teel, saate ühendust võtta nende infoliiniga +49-(0)911-740-53-0

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo