Tundub, et proovite kätte saada Splunk’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Splunk tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Splunk veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Splunk esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Splunk aitab organisatsioonidel esitada küsimusi, saada vastuseid, võtta meetmeid ja saavutada oma andmete põhjal äritulemusi.
Splunk aitab organisatsioonidel esitada küsimusi, saada vastuseid, võtta meetmeid ja saavutada oma andmete põhjal äritulemusi.
Splunk'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi.
Saate Splunk'iga ühendust võtta, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Te võite kasutada ka nende foorumit, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.
Splunk ei paku tuge e-posti teel.
Ei, Splunk ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada tuge kõne teel, saate ühendust võtta nende infoliiniga +1 415-848-8400
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel