Tundub, et proovite kätte saada Sony’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Sony tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Sony veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Sony esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Sony on juhtiv audio-, video-, side- ja infotehnoloogiatoodete tootja tarbe- ja professionaalsetele turgudele.
Sony on juhtiv audio-, video-, side- ja infotehnoloogiatoodete tootja tarbe- ja professionaalsetele turgudele.
Sony klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteenindus.
Sony'ga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, alustades vestlust nende veebisaidil, helistades nende infoliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate Sony'ga ühendust võtta vormi täites: https://us.esupport.sony.com/support/s/contact-email?
Jah, Sony pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge sellele veebilehele, valige kategooria ja alustage vestlust nende klienditoega.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende infoliiniga 1-239-245-6356
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel