Tundub, et proovite kätte saada Sonos’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Sonos tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Sonos veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Sonos esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Sonos on helikogemuste ettevõte
Sonos on helikogemuste ettevõte.
Sonose klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi.
Saate Sonose'ga ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende kogukonnafoorumit.
Saate võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile support@sonos.com
Ei, Sonos ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistade saada tuge kõne teel, saate võtta nendega ühendust kõneliinil 1-800-680-234
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel