Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Sonos’e kasutajatoe kontaktid

Sonos’e kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Sonos’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Sonos tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Sonos veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Sonos esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Sonos klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Sonos klienditoega

Sonos E-posti tugi

support@sonos.com

Vestelge Sonos esindajaga

Sonos Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Sonos kasutajatoele

Sonos Kõnekeskuse tugi

1-800-680-234

Uurige rohkem Sonos toodete kohta

Sonos Teadmusbaas

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Sonos Instagram

Sonos Instagram

instagram.com/sonos/

Sonos Facebooki leht

Sonos Facebooki leht

facebook.com/sonos

Sonos Twitter

Sonos Twitter

twitter.com/sonos

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Sonos Üldtingimused

Sonos Üldtingimused

Puudub

Sonos Privaatsuspoliitika

Sonos Privaatsuspoliitika

Puudub

Sonos Turbepoliitika

Sonos Turbepoliitika

Puudub

Sonos GDPR

Sonos GDPR

Puudub

Sonos Vikipeedia Leht

Sonos Vikipeedia Leht

Puudub

Sonos Sidusprogramm

Sonos Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Sonos?

Sonos on helikogemuste ettevõte.

Millist kliendituge Sonos pakub?

Sonose klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi.

 

Kuidas võtta ühendust Sonos'ega?

Saate Sonose'ga ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende kogukonnafoorumit.

 

Mis on Sonos'e e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile support@sonos.com

Kas Sonos'el on reaalajas vestlus?

Ei, Sonos ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi Sonos'est?

Kui eelistade saada tuge kõne teel, saate võtta nendega ühendust kõneliinil 1-800-680-234

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo