Tundub, et proovite kätte saada Sched’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Sched tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Sched veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Sched esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Sched on number üks platvorm kohtumiste registreerimiseks ja osavõtu haldamiseks.
Sched on number üks platvorm kohtumiste registreerimiseks ja osavõtu haldamiseks.
Sched'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi.
Saate Sched'iga ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile.
Saate võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile support@sched.com
Ei, Sched ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui soovite kliendituge kõne teel, saate ühendust võtta nende abiliiniga (+1) 888-312-1777
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel