Tundub, et proovite kätte saada SAS’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud SAS tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime SAS veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust SAS esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
SAS on ärianalüüsitarkvara ja -teenuste liider ning suurim sõltumatu müüja ärianalüüsi turul.
SAS on ärianalüüsitarkvara ja -teenuste liider ning suurim sõltumatu müüja ärianalüüsi turul.
SASi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Saate SAS'iga ühendust võtta, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
SAS ei paku kliendituge e-posti teel.
Ei, SAS ei paku kliendituge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate tuge kõne teel, saate ühendust võtta nende abitelefonil +61-2 9428 0444
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel