Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • SAS’i kasutajatoe kontaktid

SAS’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada SAS’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud SAS tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime SAS veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust SAS esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

SAS klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust SAS klienditoega

SAS E-posti tugi

Puudub

Vestelge SAS esindajaga

SAS Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage SAS kasutajatoele

SAS Kõnekeskuse tugi

+61-2 9428 0444

Uurige rohkem SAS toodete kohta

SAS Teadmusbaas

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

SAS Instagram

SAS Instagram

Puudub

SAS Facebooki leht

SAS Facebooki leht

facebook.com/SASAustNZ

SAS Twitter

SAS Twitter

twitter.com/sas_anz

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

SAS Üldtingimused

SAS Üldtingimused

Puudub

SAS Privaatsuspoliitika

SAS Privaatsuspoliitika

Puudub

SAS Turbepoliitika

SAS Turbepoliitika

Puudub

SAS GDPR

SAS GDPR

Puudub

SAS Vikipeedia Leht

SAS Vikipeedia Leht

Puudub

SAS Sidusprogramm

SAS Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on SAS?

SAS on ärianalüüsitarkvara ja -teenuste liider ning suurim sõltumatu müüja ärianalüüsi turul.

Millist kliendituge SAS pakub?

SASi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.

Kuidas võtta ühendust SAS'iga?

Saate SAS'iga ühendust võtta, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

Mis on SAS'i e-posti aadress?

SAS ei paku kliendituge e-posti teel.

 

 

Kas SAS'il on reaalajas vestlus?

Ei, SAS ei paku kliendituge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi SAS'ist?

Kui eelistate tuge kõne teel, saate ühendust võtta nende abitelefonil +61-2 9428 0444

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo