Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Sage’i kasutajatoe kontaktid

Sage’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Sage’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Sage tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Sage veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Sage esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Sage klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Sage klienditoega

Sage E-posti tugi

global.communications@sage.com

Vestelge Sage esindajaga

Sage Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Sage kasutajatoele

Sage Kõnekeskuse tugi

+44 191 294 3000

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Sage Facebooki leht

Sage Facebooki leht

facebook.com/Sage

Sage Twitter

Sage Twitter

twitter.com/SageUK

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Sage Üldtingimused

Sage Üldtingimused

Puudub

Sage Privaatsuspoliitika

Sage Privaatsuspoliitika

Puudub

Sage Turbepoliitika

Sage Turbepoliitika

Puudub

Sage GDPR

Sage GDPR

Puudub

Sage Vikipeedia Leht

Sage Vikipeedia Leht

Puudub

Sage Sidusprogramm

Sage Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Sage?

Sage on ülemaailmne turuliider tehnoloogia valdkonnas, mis aitab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel saavutada parimat tulemuslikkust. 

Millist kliendituge Sage pakub?

Sage'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.

Kuidas võtta ühedust Sage'ga?

Sage'iga saate ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

">

Mis on Sage'i e-posti aadress?

Saate nende klienditoega ühendust võtta, kirjutades e-kirja aadressile global.communications@sage.com

Kas Sage'l on reaalaajas vestlus?

Ei, Sage ei paku reaalajas vestluse tuge.

 

Kuidas rääkida kellegagi Sage'st?

Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil +44 191 294 3000

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo