Tundub, et proovite kätte saada Sage’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Sage tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Sage veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Sage esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Sage on ülemaailmne turuliider tehnoloogia valdkonnas, mis aitab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel saavutada parimat tulemuslikkust.
Sage on ülemaailmne turuliider tehnoloogia valdkonnas, mis aitab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel saavutada parimat tulemuslikkust.
Sage'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Sage'iga saate ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate nende klienditoega ühendust võtta, kirjutades e-kirja aadressile global.communications@sage.com
Ei, Sage ei paku reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil +44 191 294 3000
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel