Tundub, et proovite kätte saada Plesk’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Plesk tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Plesk veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Plesk esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Plesk on tarkvara teenusena pakkuv ettevõte. Plesk on kommertslik veebimajutuse ja serverite andmekeskuste automatiseerimise tarkvara koos juhtpaneeliga, mis on välja töötatud Linuxi- ja Windows-põhiste jaemüügihostingute pakkujate jaoks.
Plesk'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Saate Plesk'i tugimeeskonnaga ühendust võtta jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Teise võimalusena võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.
Saate Plesk'iga ühendust võtta täites vormi siin: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/
Ei, Plesk ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Plesk ei paku kliendituge telefoni teel.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel