Tundub, et proovite kätte saada OEKO-TEX’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud OEKO-TEX tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime OEKO-TEX veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust OEKO-TEX esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
OEKO-TEX® on 18 sõltumatust tekstiili- ja nahatestimise- ja uurimisinstituudist koosnev rühmitus.
OEKO-TEX® on 18 sõltumatust tekstiili- ja nahatestimise- ja uurimisinstituudist koosnev rühmitus.
OEKO-TEX klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate OEKO-TEX-iga ühendust saates e-maili, helistades nende abiliinile või jättes neile sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate kasutada nende teadmistebaasi.
Saate nende toega ühendust võtta saates e-maili aadressil: info@oeko-tex.com
Ei, OEKO-TEX ei paku live vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: +41 44 501 26 00
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel