Tundub, et proovite kätte saada Odoo’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Odoo tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Odoo veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Odoo esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Odoo on ettevõtte haldamise tarkvara, mis pakub CRM-i, e-kaubanduse, arvelduse, raamatupidamise või tootmise tööriistu.
Odoo on ettevõtte haldamise tarkvara, mis pakub CRM-i, e-kaubanduse, arvelduse, raamatupidamise või tootmise tööriistu.
Odoo klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm või foorum ja kogukonna tugi.
Odoo'ga ühenduse saamiseks võite saata neile meili, helistada infotelefonile või jätta neile kontaktivormi kaudu sõnumi. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Toega kontakteerumiseks võite kirjutada e-kirja aadressil info@odoo.com.
Ei, Odool pole reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril + 32 2 290 34 90.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel