Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • NING’i kasutajatoe kontaktid

NING’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada NING’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud NING tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime NING veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust NING esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

NING klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust NING klienditoega

NING E-posti tugi

support@ning.com

Vestelge NING esindajaga

NING Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage NING kasutajatoele

NING Kõnekeskuse tugi

+1 855-233-6436

Osalege NING kogukonna foorumi aruteludes

NING Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

NING Facebooki leht

NING Facebooki leht

facebook.com/NingNetworkPlatform/

NING Twitter

NING Twitter

twitter.com/Ning

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

NING Üldtingimused

NING Üldtingimused

Puudub

NING Privaatsuspoliitika

NING Privaatsuspoliitika

Puudub

NING Turbepoliitika

NING Turbepoliitika

Puudub

NING GDPR

NING GDPR

Puudub

NING Vikipeedia Leht

NING Vikipeedia Leht

Puudub

NING Sidusprogramm

NING Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on NING?

NING on sotsiaalne veebiplatvorm, mis annab teile vahendid ja võimalused oma veebikogukonna käivitamiseks ja arendamiseks.

Millist kliendituge NING pakub?

NING'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.

 

Kuidas võtta ühendust NING'iga?

Saate NING'iga ühendust võtta e-posti teel, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

 

Mis on NING'i e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile support@ning.com

Kas NING'il on reaalajas vestlus?

Ei, NING ei paku tuge reaalajas vestluse teel.

 

Kuidas rääkida kellegagi NING'ist?

Kui eelistate kliendituge kõne teel, saate ühendust võtta nende infoliiniga +1 855-233-6436

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo