Tundub, et proovite kätte saada NING’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud NING tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime NING veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust NING esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
NING on sotsiaalne veebiplatvorm, mis annab teile vahendid ja võimalused oma veebikogukonna käivitamiseks ja arendamiseks.
NING on sotsiaalne veebiplatvorm, mis annab teile vahendid ja võimalused oma veebikogukonna käivitamiseks ja arendamiseks.
NING'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Saate NING'iga ühendust võtta e-posti teel, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile support@ning.com
Ei, NING ei paku tuge reaalajas vestluse teel.
Kui eelistate kliendituge kõne teel, saate ühendust võtta nende infoliiniga +1 855-233-6436
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel