Nielseni klienditeeninduse kontaktide leht, kus saate otse ühendust võtta esindajatega kasutades erinevaid kanaleid nagu telefon, sotsiaalmeedia ja teadmistebaas.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Nielsen’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Nielsen tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Nielsen veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Nielsen esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Nielsen on ülemaailmne mõõtmise ja andmete analüüsimise ettevõte, mis pakub kõige täielikumat ja usaldusväärsemat ülevaadet tarbijatest ja turgudest kogu maailmas
Nielsen on ülemaailne mõõtmise ja andmete analüüsimise ettevõte, mis pakub kõige täielikumat ja usaldusväärsemat ülevaadet tarbijatest ja turgudest kogu maailmas.
Nielsen`i klienditeeninduse meeskond pakub toe kanaleid nagu kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Nielsen`iga ühendust helistades abiliinile või jättes neile sotsiaalmeediasse sõnumi. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Nielsen ei paku e-maili tuge. Saate nende ühendust täites ära vormi: https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Ei, Nielsen ei paku live vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga:+1.800.864.1224
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel