Tundub, et proovite kätte saada Nielsen’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Nielsen tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Nielsen veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Nielsen esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Nielsen on ülemaailmne mõõtmise ja andmete analüüsimise ettevõte, mis pakub kõige täielikumat ja usaldusväärsemat ülevaadet tarbijatest ja turgudest kogu maailmas
Nielsen on ülemaailne mõõtmise ja andmete analüüsimise ettevõte, mis pakub kõige täielikumat ja usaldusväärsemat ülevaadet tarbijatest ja turgudest kogu maailmas.
Nielsen`i klienditeeninduse meeskond pakub toe kanaleid nagu kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Nielsen`iga ühendust helistades abiliinile või jättes neile sotsiaalmeediasse sõnumi. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Nielsen ei paku e-maili tuge. Saate nende ühendust täites ära vormi:
https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Ei, Nielsen ei paku live vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga:+1.800.864.1224
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel