Network Advertising Initiative (NAI) klienditeeninduse kontaktid ja tugikanalid, sealhulgas e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja foorum.
Tundub, et proovite kätte saada Network Advertising Initiative ’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Network Advertising Initiative tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Network Advertising Initiative veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Network Advertising Initiative esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
https://www.networkadvertising.org/contact-support/report-problem/general-inquiry
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
2000. aastal asutatud Network Advertising Initiative (NAI) on juhtiv isereguleeriv ühendus, mis koosneb ainult kolmandatest digitaalreklaamiettevõtetest. Mittetulundusühinguna edendab NAI veebipõhise ökosüsteemi tervist, säilitades ja jõustades veebi- ja mobiilireklaami jaoks andmete kogumise ja kasutamise kõrgeid standardeid.
NAI klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorum ja iseteenindus.
NAI' ga saab ühendust võtta e-posti teel, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate NAI'ga ühendust võttes täites vormi siin: https://www.networkadvertising.org/contact-support/report-problem/general-inquiry
Ei, NAI ei paku reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil (813) 530-5191
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.