Tundub, et proovite kätte saada NetSuite’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud NetSuite tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime NetSuite veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust NetSuite esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
NetSuite on hästi tuntud pilvepõhise äritarkvara komplekt ettevõtte ressursside planeerimiseks.
NetSuite on hästi tuntud pilvepõhise äritarkvara komplekt ettevõtte ressursside planeerimiseks.
NetSuite'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, reaalajas vestlus, kontaktivorm või foorum ja kogukonna tugi.
NetSuite'iga kontakteerumiseks võite saata neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi nende sotsiaalmeedia toe ja reaalajas vestluse kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Saate ühendust võtta nende toega, kirjutades meili aadressile infonetsuite_ww@oracle.com.
Jah, NetSuite'il on reaalajas vestluse tugi.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril + 1 650 506 7000.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel