Nespresso klienditeeninduse kontaktandmed, sh e-kiri, telefoni- ja sotsiaalmeedia tugiteenused. Puuduvad reaalajavestlus ja foorum. Juriidilised kontaktid ja ettevõtte info.
Tundub, et proovite kätte saada Nespresso’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Nespresso tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Nespresso veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Nespresso esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Nespresso on maailma liider kohvikapslite, kohvimasinate ja tarvikute alal.
Nespresso on maailma liider kohvikapslite, kohvimasinate ja tarvikute alal.
Nespresso klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi toe kanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi.
Saate NEéspresso`ga ühendust võtta helistades nende kõneliinile või jättes sõnumi ühele nende sotsiaalmeedia kontole.
Saate Nespresso`ga ühendust võtta täites ära vormi: https://www.nespresso.com/us/en/contact-us
Ei, Nespresso`l ei ole live vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: 800-562-1465
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team