Tundub, et proovite kätte saada National Institutes of Health’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud National Institutes of Health tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime National Institutes of Health veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust National Institutes of Health esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
National Institutes of Health (NIH), mis on osa USA Tervishoiu- ja Teenindusministeerium, on riigi meditsiiniuuringute agentuur.
National Institutes of Health klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate National Institutes of Health'iga ühendust võtta kirjutades neile e-kirja või helistades neile või jättes neile sõnumi ühele sotsiaalmeediaplatvormile. Te võite kasutada ka nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteenindustuge.
Saate National Institutes of Health'iga ühendust võtta siin: https://www.nih.gov/about-nih/ask-nih
Ei, National Institutes of Health ei paku kliendituge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil 301-496-4000
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel