Tundub, et proovite kätte saada Nakivo’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Nakivo tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Nakivo veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Nakivo esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Nakivo on andmekaitse- ja avariitaastelahendus igas suuruses ettevõtetele. See pakub usaldusväärset, automatiseeritud ja kulutõhusat andmekaitset füüsilises, virtuaalses ja pilvekeskkonnas. Nakivo toetab enam kui 500 müüjat ja tehnoloogiat, sealhulgas VMware, Hyper-V, Amazon EC2, Microsoft Azure ja Office 365. See aitab organisatsioonidel kaitsta oma andmeid ja rakendusi varukoopiate, replikatsiooni ja saidi taastamise abil ning testida oma katastroofi taastamise plaane tavaliste DR-harjutustega.
Nakivo pakub oma klientidele tehnilist tuge erinevate kanalite kaudu, sealhulgas telefoni, e-posti, reaalajas vestluse ja veebipõhiste klienditoe piletite ehk kontaktivormi kaudu. Kliendid pääsevad juurde ka Nakivo teadmusbaasi eneseabiressurssidele, nagu õpetused, kasutusjuhendid ja KKK-d. Lisaks pakub Nakivo klientidele kõikehõlmavaid kohapealseid ja kaugõppevõimalusi, et nad saaksid oma Nakivo lahendusest maksimumi võtta. Kiiret abi ja inspiratsiooni leiavad kliendid sotsiaalmeedia kanalite kaudu ettevõtte kodulehe allservast.
Parim viis Nakivo klienditoega ühenduse võtmiseks on esitada taotlus nende veebisaidil või võtta ühendust e-posti teel aadressil support@nakivo.com ja telefoniteel numbril + 44 207 193 1230. Reaalajas vestlus on saadaval ööpäevaringselt. Saate postitada oma päringu ka nende sotsiaalmeedia kontodele, nagu Facebook, Twitter või LinkedIn. Soovi korral on iseteeninduslik teadmistebaas igal ajal saadaval või kogukonna foorum, et saada kiireid nõuandeid teistelt klientidelt.
Nakivo on tugev andmekaitselahendus klientide virtuaal-, füüsilise-, pilve- ja SaaS-i keskkondades.
Nakivo klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi klienditoe kanaleid: e-post, telefonikõned, reaalajas vestlus, teadmusbaas, kliendifoorum või sotsiaalmeedia tugi.
Võite Nakivoga ühendust võtta, helistades nende abitelefonile, saates neile e-kirja, kasutades teadmusbaasi, kliendifoorumit või reaalajas vestlust. Teise võimalusena võite kasutada nende sotsiaalmeedia tuge.
Toega ühenduse võtmiseks võite saata kirja aadressile support@nakivo.com.
Jah, Nakivol on reaalajas vestluse tugi.
Võite helistada nende telefoninumbril +44 207 193 1230.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel