Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

MOO kasutajatoe tarkvara

Tundub, et proovite kätte saada MOO’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud MOO tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime MOO veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust MOO esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

MOO klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust MOO klienditoega

MOO E-posti tugi

Puudub

Vestelge MOO esindajaga

MOO Reaalajavestluse tugi

Reaalajavestluse nupp veebilehel

Helistage MOO kasutajatoele

MOO Kõnekeskuse tugi

1 (401) 519-7216

Osalege MOO kogukonna foorumi aruteludes

MOO Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

MOO Instagram

MOO Instagram

instagram.com/moo/

MOO Facebooki leht

MOO Facebooki leht

facebook.com/moo

MOO Twitter

MOO Twitter

twitter.com/MOO

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

MOO Üldtingimused

MOO Üldtingimused

Puudub

MOO Privaatsuspoliitika

MOO Privaatsuspoliitika

Puudub

MOO Turbepoliitika

MOO Turbepoliitika

Puudub

MOO GDPR

MOO GDPR

Puudub

MOO Vikipeedia Leht

MOO Vikipeedia Leht

Puudub

MOO Sidusprogramm

MOO Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on MOO?

MOO valmistab suurepäraseid disainilahendusi ja trükiseid klientidele kogu maailmas. 

Millist kliendituge MOO pakub?

MOO klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-kiri vormi kaudu, reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.

Kuidas võtta ühedust MOO'ga?

MOO'ga saab ühendust võttes, saates neile e-kirja vormi kaudu, alustades vestlust nende veebisaidil reaalajas vestluse agendiga, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi ühel sotsiaalmeediaplatvormil. Alternatiivina võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.

Mis on MOO e-posti aadress?

Moo'ga saate ühendust võtta, täites vormi: https://support.moo.com/hc/en-us/requests/new

Kas MOO'l on reaalaajas vestlus?

Jah, MOO'l on reaalajas vestluse tugi. Minge veebilehele:  https://support.moo.com/hc/en-us/articles/204288414

Kuidas rääkida kellegagi MOO'st?

Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil 1 (401) 519-7216

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo