Tundub, et proovite kätte saada Micro Focus’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Micro Focus tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Micro Focus veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Micro Focus esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Micro Focus muudab teie digitaalset äri ettevõtte rakendustarkvara abil DevOps’i, hübriidse IT-halduse, turvalisuse ja prognoosiva analüütika valdkonnas.
Micro Focus muudab teie digitaalset äri ettevõtte rakendustarkvara abil DevOps'i, hübriidse IT-halduse, turvalisuse ja prognoosiva analüütika valdkonnas.
Micro Focus'e klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Micro Focus'iga ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, alustades vestlust nende veebisaidil, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile supportline@microfocus.com
Jah, Micro Focus pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebilehe lõppu: https://www.microfocus.com/en-us/home and find the chat button.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +1-800-632-6265.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel