MetLife pakub klienditeenindust tugikanalite abil, nagu kõnekeskus ja sotsiaalmeedia platvormid. Reaalajas vestlustuge ega e-posti tuge ei paku. Lehe alt leiab ka juriidilised kontaktid ja üldtingimused.
Tundub, et proovite kätte saada MetLife’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud MetLife tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime MetLife veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust MetLife esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
MetLife on üks juhtivaid elukindlustuse ettevõtteid.
MetLife on üks juhtivaid elukindlustuse ettevõtteid.
MetLife'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
MetLife'iga saab ühendust võtta, helistades nende vihjeliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
MetLife ei paku tuge e-posti teel.
Ei, MetLife ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga 1-800-638-5433.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.