Tundub, et proovite kätte saada Maropost’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Maropost tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Maropost veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Maropost esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Maropost on mitme kanaliga e-kaubanduse platvorm, mis pakub kõik-ühes lahendust e-kaubanduse, varude haldamise, tellimuste haldamise või saadetiste märgistamise jaoks.
Maropost on mitme kanaliga e-kaubanduse platvorm, mis pakub kõik-ühes lahendust e-kaubanduse, varude haldamise, tellimuste haldamise või saadetiste märgistamise jaoks.
Maroposti klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, otsevestlus või teadmusbaas.
Maropostiga ühenduse võtmiseks võite saata neile e-kirja, helistada nende infotelefonile või jätta sõnumi sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende teadmistebaasi, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Toega ühenduse saamiseks kirjutage meil aadressile support@maropost.com.
Jah, Maropostil on reaalajas vestluse tugi.
Kui eelistate helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril + 1 888-438-3152.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel