Tundub, et proovite kätte saada Marketo’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Marketo tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Marketo veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Marketo esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Marketo klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Marketo on turundustarkvara SAAS-i platvorm, mis aitab ettevõtetel turundusülesandeid hinnata ja automatiseerida.
Marketo klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Marketoga kontakti loomiseks võite saata neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende tarbijafoorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Toega kontakteerumiseks võite kirjutada meili aadressile customercare@marketo.com.
Ei, Marketol pole otsevestluse tuge.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril + 1 650 376 2303.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel