Lyft'i klienditeeninduse kontaktandmed, sealhulgas e-posti tugi, kõnekeskus ja sotsiaalmeedia, pakuvad abi kasutajatele, kellel on küsimusi või muresid. Kontakti saab võtta ka otse Lyft veebisaidi kaudu.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Lyft’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Lyft tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Lyft veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Lyft esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Lyft on sinu autoga sõber, kui sul on autot vaja. Jagage sõite koos Lyftiga ja säästke raha.
Lyft on sinu autoga sõber, kui sul on autot vaja. Jagage sõite koos Lyftiga ja säästke raha.
Lyft'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Lyft'iga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende vihjeliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile supportlyftup@lyft.com
Ei, Lyft ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga (855) 865-9553.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel