Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Lyft’i kasutajatoe kontaktid

Lyft’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Lyft’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Lyft tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Lyft veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Lyft esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Lyft klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Lyft klienditoega

Lyft E-posti tugi

supportlyftup@lyft.com

Vestelge Lyft esindajaga

Lyft Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Lyft kasutajatoele

Lyft Kõnekeskuse tugi

(855) 865-9553

Osalege Lyft kogukonna foorumi aruteludes

Lyft Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Lyft Instagram

Lyft Instagram

instagram.com/lyft/

Lyft Facebooki leht

Lyft Facebooki leht

facebook.com/lyft

Lyft Twitter

Lyft Twitter

twitter.com/lyft

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Lyft Üldtingimused

Lyft Üldtingimused

Puudub

Lyft Privaatsuspoliitika

Lyft Privaatsuspoliitika

Puudub

Lyft Turbepoliitika

Lyft Turbepoliitika

Puudub

Lyft GDPR

Lyft GDPR

Puudub

Lyft Vikipeedia Leht

Lyft Vikipeedia Leht

Puudub

Lyft Sidusprogramm

Lyft Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Lyft?

Lyft on sinu autoga sõber, kui sul on autot vaja. Jagage sõite koos Lyftiga ja säästke raha.

 

Millist kliendituge Lyft pakub?

Lyft'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.

 

Kuidas võtta ühendust Lyft'iga?

Lyft'iga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende vihjeliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

 

Mis on Lyft'i e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende klienditoega, kirjutades e-kirja aadressile supportlyftup@lyft.com

Kas Lyft'il on reaalajas vestlus?

Ei, Lyft ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi Lyft'ist?

Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga (855) 865-9553.

 

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo