LiveRamp pakub erinevaid tugikanaleid, et pakkuda klienditeenindust, sealhulgas kõnekeskust, sotsiaalmeedia tuge ja iseteenindust. Reaalajas vestlustuge ei pakuta. Kontakti saab telefoniliini või veebivormi kaudu.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada LiveRamp’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud LiveRamp tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime LiveRamp veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust LiveRamp esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
LiveRamp on juhtiv andmete ühendamise platvorm, mis toetab usaldusel põhinevat ökosüsteemi.
LiveRamp on juhtiv andmete ühendamise platvorm, mis toetab usaldusel põhinevat ökosüsteemi.
LiveRamp'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Saate LiveRamp'iga ühendust võtta, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate LiveRampiga ühendust võtta vormi täites: https://liveramp.com/contact/
Ei, LiveRamp ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui soovite saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende telefoniliinil (866) 352-3267
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel