Tundub, et proovite kätte saada Khoros’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Khoros tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Khoros veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Khoros esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Khoros on juhtiv, esimene digitaalne platvorm klientide kaasamiseks.
Khoros on juhtiv, esimene digitaalne platvorm klientide kaasamiseks.
Khoros`e klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: Live vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Khoros`ega ühendust võtta alustades nende veebilehel live agendiga vestlust, helistades nende abiliinile või jättes neile sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Khoros ei paku e-maili tuge.
Jah, Khoros`el on live vestluse tugi. Minge veebilehele ja otsite üles vestluse nupp: https://khoros.com/
Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: +15122014090
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel