Tundub, et proovite kätte saada Kaggle’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Kaggle tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Kaggle veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Kaggle esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Kaggle pakub seadistusvaba, kohandatavat, Jupyter Notebooks keskkonda.
Kaggle pakub seadistusvaba, kohandatavat, Jupyter Notebooks keskkonda.
Kaggle klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Kaggle`ga ühendust võtta jättes neile sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Kaggle ei paku e-maili tuge.
Ei, Kaggle ei paku live vestluse tuge.
Kaggle ei paku telefoni teel klienditeenindust.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel