Tundub, et proovite kätte saada Intercom’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Intercom tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Intercom veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Intercom esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Intercom kujutab endast kliendisuhtlusplatvormi, mis võimaldab klientidel näha, kes nende toodet või veebisaiti kasutab ja teeb nendega suhtlemise lihtsaks.
Intercom kujutab endast kliendisuhtlusplatvormi, mis võimaldab klientidel näha, kes nende toodet või veebisaiti kasutab ja teeb nendega suhtlemise lihtsaks.
Intercomi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, reaalajas vestlus, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Intercomiga kontakti loomiseks võite saata neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende tarbijafoorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Toega kontakteerumiseks võite kirjutada meili aadressile team@intercom.com.
Jah, Intercomil on reaalajas vestluse tugi.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril + 1 415-673-3820.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel