Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IDC kasutajatoe tarkvara

Tundub, et proovite kätte saada IDC’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud IDC tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime IDC veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust IDC esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

IDC klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust IDC klienditoega

IDC E-posti tugi

idc_support@idc.com

Vestelge IDC esindajaga

IDC Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage IDC kasutajatoele

IDC Kõnekeskuse tugi

1-800-343-4952

Osalege IDC kogukonna foorumi aruteludes

IDC Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

IDC Instagram

IDC Instagram

Puudub

IDC Facebooki leht

IDC Facebooki leht

facebook.com/IDCResearch/

IDC Twitter

IDC Twitter

twitter.com/idc

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

IDC Üldtingimused

IDC Üldtingimused

Puudub

IDC Privaatsuspoliitika

IDC Privaatsuspoliitika

Puudub

IDC Turbepoliitika

IDC Turbepoliitika

Puudub

IDC GDPR

IDC GDPR

Puudub

IDC Vikipeedia Leht

IDC Vikipeedia Leht

Puudub

IDC Sidusprogramm

IDC Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on IDC?

IDC uurib tarbijaturge seadmete, rakenduste, võrkude ja teenuste kaupa, et pakkuda terviklahendusi edu saavutamiseks nendel laienevatel turgudel.

Millist kliendituge IDC pakub?

IDC klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.

 

Kuidas võtta ühendust IDC'ga?

Saate võtta ühendust IDC'ga, saates neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

 

Mis on IDC e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile idc_support@idc.com.

Kas IDC'l on reaalajas vestlus?

E, IDC ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi IDC'st?

Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga 1-800-343-4952.

 

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo