Tundub, et proovite kätte saada Hesk’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Hesk tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Hesk veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Hesk esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Hesk on tarkvara, mis pakub infotehnoloogia (IT) organisatsioonidele helpdeski võimalusi.
Hesk on tarkvara, mis pakub infotehnoloogia (IT) organisatsioonidele helpdeski võimalusi.
Hesk'i klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumitugi ja iseteenindustugi.
Saate Hesk'iga ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile info@sysaid.com.
Ei, Hesk ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga 1-800-686-7047.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel