Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Hesk’i kasutajatoe tarkvara

Hesk’i kasutajatoe tarkvara

Tundub, et proovite kätte saada Hesk’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Hesk tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Hesk veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Hesk esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Hesk klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Hesk klienditoega

Hesk E-posti tugi

info@sysaid.com

Vestelge Hesk esindajaga

Hesk Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Hesk kasutajatoele

Hesk Kõnekeskuse tugi

1-800-686-7047

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Hesk Instagram

Hesk Instagram

Puudub

Hesk Facebooki leht

Hesk Facebooki leht

Puudub

Hesk Twitter

Hesk Twitter

twitter.com/HESKdotCOM

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Hesk Üldtingimused

Hesk Üldtingimused

Puudub

Hesk Privaatsuspoliitika

Hesk Privaatsuspoliitika

Puudub

Hesk Turbepoliitika

Hesk Turbepoliitika

Puudub

Hesk GDPR

Hesk GDPR

Puudub

Hesk Vikipeedia Leht

Hesk Vikipeedia Leht

Puudub

Hesk Sidusprogramm

Hesk Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Hesk?

Hesk on tarkvara, mis pakub infotehnoloogia (IT) organisatsioonidele helpdeski võimalusi.

Millist kliendituge Hesk pakub?

Hesk'i klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumitugi ja iseteenindustugi.

Kuidas võtta ühendust Hesk'iga?

Saate Hesk'iga ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

Mis on Hesk'i e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile info@sysaid.com.

 

Kas Hesk'il on reaalajas vestlus?

Ei, Hesk ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi Hesk'ist?

Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga 1-800-686-7047.

 

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo