Tundub, et proovite kätte saada Helpshift’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Helpshift tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Helpshift veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Helpshift esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Helpshift defineerib uuesti, kuidas ettevõtted klienditeenindust mobiilis kasutavad.
Helpshift defineerib uuesti, kuidas ettevõtted klienditeenindust mobiilis kasutavad.
Helpshift pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, live vestluse tugi. kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Helpshift`iga ühendust võtta saates neile e-maili, alustades nende veebilehel live agendiga vestlust, helistades nende abiliinile või saates sõnumi ühele nende sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteeninduse tuge, siis saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Saate nende toega ühendust võtta saates e-maili aadressil: info@helpshift.com
Jah, Helpshift pakub live vestluse tuge. Minge veebilehele ja otsige üles vestluse nupp: https://www.helpshift.com/
Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: +1 415-400-4315
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel