Ülevaade Freshworksi klienditoe kontaktidest, sealhulgas e-posti, telefoni- ja reaalajas vestlustugi ning juurdepääs teadmistebaasile ja foorumile.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Freshworks’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Freshworks tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Freshworks veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Freshworks esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Freshworks on software-as-a-service (SaaS) ettevõte, mis pakub klientide kaasamise lahendusi igas suuruses ettevõtetele. Ettevõtte pilvepõhine platvorm sisaldab tarkvaratoodete komplekti, mis aitavad ettevõtetel automatiseerida ja hallata oma kliendisuhtlust, sealhulgas klienditeenindust, turundust, müüki ja tuge. Freshworks asutati 2010. aastal ja on sellest ajast alates kasvanud ülemaailmseks ettevõtteks, millel on üle 50 000 kliendi enam kui 120 riigis.
Ettevõtte lipulaev Freshdesk on klienditoe piletisüsteem, mis aitab ettevõtetel hallata oma klientide päringuid ja taotlusi. Muude toodete hulka kuuluvad Freshsales, kliendisuhete halduse (CRM) platvorm; Freshchat, reaalajas vestluse tööriist klientide kaasamiseks; ja Freshcaller, pilvepõhine telefonisüsteem klienditoele ja müügimeeskondadele. Freshworksi tooted on loodud hõlpsasti kasutatavaks ja kohandatavaks ning funktsioonidega nagu automatiseerimine, koostöö ja analüütika, mis aitavad ettevõtetel oma klientide seotust parandada.
Lisaks tootekomplektile pakub Freshworks mitmesuguseid ressursse ja tuge, mis aitab ettevõtetel optimeerida oma klientide kaasamise strateegiaid. Ettevõtte veebisaidil on ajaveeb, mis sisaldab artikleid sellistel teemadel nagu klienditeenindus, müük, turundus ja tootehaldus. Ettevõte korraldab ka veebiseminare, pakub kliendituge erinevate kanalite kaudu ja teadmusbaasi, kus on vastused korduma kippuvatele küsimustele.
Freshworks on pälvinud mitmeid tunnustusi oma uuenduslike toodete ja kliendikeskse lähenemise eest. Ettevõtet on tunnustanud tööstuse analüütikud nagu Gartner ja Forrester ning on võitnud oma toodete ja teenuste eest mitmeid auhindu. Freshworks on pühendunud sellele, et aidata ettevõtetel luua püsivaid suhteid oma klientidega, pakkudes neile edu saavutamiseks vajalikke tööriistu ja ressursse.
Meilid, telefonikõned nende infotelefonile ja reaalajas vestlus on ainsad võimalused Freshworksiga ühenduse võtmiseks. Kui eelistate iseteeninduslikku abi ja soovite saada teavet jooksvate probleemide kohta, võite kasutada ka nende kasutajate foorumit või teadmusbaasi.
Freshworksiga ühenduse võtmiseks on mitu võimalust, sealhulgas nende teadmusbaasi, e-posti, telefoni, kontaktivormi, reaalajas vestluse ja sotsiaalmeedia kaudu.
Ettevõte pakub põhjalikku teadmusbaasi, mis sisaldab vastuseid korduma kippuvatele küsimustele, tootedokumentatsiooni ja juhendeid. Teabebaasi pääsete juurde, külastades aadressi https://support.freshchat.com/en/support/home. Freshworksiga saate ühendust võtta ka meili teel, saates sõnumi aadressil sales@freshworks.com. Seda e-posti aadressi saab kasutada üldiste päringute või tehnilise toe jaoks.
Freshworks pakub teatud piirkondade klientidele telefonituge. Kiire nõu saamiseks võite helistada üldtelefonil +1 866-832-3090. Ettevõte pakub oma veebisaidi kaudu ka otsevestluse tuge. Reaalajas vestluse funktsioonile pääsete juurde, külastades aadressi https://www.freshworks.com/ ja klõpsates paremas nurgas nuppu “Vestle meiega”.
Freshworks on aktiivselt kohal sotsiaalmeedia platvormidel, nagu Twitter, Facebook, YouTube ja LinkedIn. Võite neid nendel platvormidel jälgida, et olla kursis ettevõtte uudiste, tootevärskenduste ja muude teadaannetega. Lisaks saate nendega ühendust võtta otsesõnumite kaudu või nende postitusi kommenteerides.
Üldiselt on Freshworksiga ühenduse võtmiseks mitu võimalust olenevalt teie vajadustest ja eelistustest. Ükskõik, kas eelistate kasutada e-posti, telefoni, otsevestlust, sotsiaalmeediat või nende teadmusbaasi, on ettevõte pühendunud oma klientidele õigeaegse ja tõhusa toe pakkumisele.
Freshworks on kõik-ühes klienditoe tarkvara, mis pakub võimalusi klienditeeninduseks, otsevestluseks ja muuks. Nende klienditoe lahendust on lihtne kasutada ja see on rikkalik. Tarkvara sisaldab intelligentset automatiseerimismootorit, samuti kohandatavaid töövooge ja aruandlustööriistu, mis aitavad tagada klientide rahulolu. Freshworks pakub ka täiustatud kliendiportaali, mis aitab kasvatada klientide usaldust ja lojaalsust. Kliendid saavad hõlpsalt oma pileteid veebis leida ja jälgida, päringuid esitada ja oma konto olekut kontrollida.
Freshworks pakub ettevõtetele pilvepõhiseid tarkvaralahendusi, alates müügi CRM-i tarkvarast kuni värbamistööriistade ja klienditoe tarkvarani.
Freshworksi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, reaalajas vestlus, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Freshworksiga kontakteerumiseks võite saata neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi otsevestluse toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Nende toega saate ühendust võtta, kirjutades meili aadressile sales@freshworks.com.
Jah, Freshworksil on reaalajas vestluse tugi.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril + 1 866-832-3090.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel