Tundub, et proovite kätte saada Freshworks’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Freshworks tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Freshworks veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Freshworks esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Freshworks pakub ettevõtetele pilvepõhiseid tarkvaralahendusi, alates müügi CRM-i tarkvarast kuni värbamistööriistade ja klienditoe tarkvarani.
Freshworks pakub ettevõtetele pilvepõhiseid tarkvaralahendusi, alates müügi CRM-i tarkvarast kuni värbamistööriistade ja klienditoe tarkvarani.
Freshworksi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, reaalajas vestlus, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Freshworksiga kontakteerumiseks võite saata neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi otsevestluse toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Nende toega saate ühendust võtta, kirjutades meili aadressile support@freshworks.com.
Jah, Freshworksil on reaalajas vestluse tugi.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril + 1 (855) 747 6767.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel