Tundub, et proovite kätte saada Forrester’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Forrester tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Forrester veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Forrester esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Forrester Research koostab tehnoloogiauuringute aruandeid ning pakub nõustamisteenuseid ja tehnoloogiakonverentse.
Forrester Research koostab tehnoloogiauuringute aruandeid ning pakub nõustamisteenuseid ja tehnoloogiakonverentse.
Forrester`i klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi toe kanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Forrester`iga ühendust võtta neile helistades või jättes sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada teadmistebaasi.
Forrester ei paku e-maili tuge.
Ei, Forrester`il pole live vestluse tuge.
Kui eelistate telefonituge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: +1 617.613.5730.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel