Kontaktteave Forresteri klienditeeninduse meeskonnaga saamiseks, k.a e-posti tugi, teadmusbaas, kõnekeskuse tugi ja sotsiaalmeedia kontaktid.
Tundub, et proovite kätte saada Forrester’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Forrester tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Forrester veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Forrester esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
forrester.com/policies/privaatsuspoliitika/
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Forrester Research koostab tehnoloogiauuringute aruandeid ning pakub nõustamisteenuseid ja tehnoloogiakonverentse.
Forrester Research koostab tehnoloogiauuringute aruandeid ning pakub nõustamisteenuseid ja tehnoloogiakonverentse.
Forrester`i klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi toe kanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Forrester`iga ühendust võtta neile helistades või jättes sõnumi ühele sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada teadmistebaasi.
Forrester ei paku e-maili tuge.
Ei, Forrester`il pole live vestluse tuge.
Kui eelistate telefonituge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: +1 617.613.5730.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.