Tundub, et proovite kätte saada Forbes’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Forbes tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Forbes veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Forbes esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Forbes on ülemaailmne meediaettevõte, mis keskendub äritegevusele, investeerimisele, tehnoloogiale, ettevõtlusele, juhtimisele ja elustiilile.
Forbesi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, reaalajavestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteenindus.
Saate Forbes'iga ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, alustades vestlust nende veebisaidil reaalajas vestluse agendiga, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate Forbes'iga ühendust võtta siin: https://www.forbes.com/contact/#6f1c799d7de2
Jah, Forbes pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebilehele: https://www.forbes.com/connect/contact/
Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil (800) 295-0893
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel