Tundub, et proovite kätte saada Fiverr’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Fiverr tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Fiverr veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Fiverr esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Fiverr’i platvorm ühendab ettevõtteid vabakutseliste talentidega, kes pakuvad digitaalseid teenuseid enam kui 400 kategoorias ja 8 vertikaalses valdkonnas.
Fiverr'i platvorm ühendab ettevõtteid vabakutseliste talentidega, kes pakuvad digitaalseid teenuseid enam kui 400 kategoorias ja 8 vertikaalses valdkonnas.
Fiverr'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteenindustugi.
Fiverr'iga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Alternatiivina võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.
Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile support@fiverr.com
Ei, Fiverr ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +97236317882
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel