Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Feefo kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Feefo’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Feefo tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Feefo veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Feefo esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Feefo klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Feefo klienditoega

Feefo E-posti tugi

support@feefo.com

Vestelge Feefo esindajaga

Feefo Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Feefo kasutajatoele

Feefo Kõnekeskuse tugi

+44 203 362 4209

Osalege Feefo kogukonna foorumi aruteludes

Feefo Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Feefo Facebooki leht

Feefo Facebooki leht

facebook.com/FeefoOfficial

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Feefo Üldtingimused

Feefo Üldtingimused

Puudub

Feefo Privaatsuspoliitika

Feefo Privaatsuspoliitika

Puudub

Feefo Turbepoliitika

Feefo Turbepoliitika

Puudub

Feefo GDPR

Feefo GDPR

Puudub

Feefo Vikipeedia Leht

Feefo Vikipeedia Leht

Puudub

Feefo Sidusprogramm

Feefo Sidusprogramm

Puudub

KKK

Mis on Feefo?

Feefo on ülemaailmne ülevaateid ja tagasisidet pakkuv ettevõte, mis teeb koostööd enam kui 3500 ettevõttega.

Millist kliendituge Feefo pakub?

Feefo klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.

 

Kuidas võtta ühendust Feefo'ga?

Feefo'ga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

 

Mis on Feefo e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile support@feefo.com

Kas Feefo'l on reaalajas vestlus?

Ei, Feefo ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi Feefo'st?

Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +44 203 362 4209

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo