Tundub, et proovite kätte saada Exame’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Exame tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Exame veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Exame esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
EXAME on peamine isikliku, kutsealase ja ärilise arengu vahend riigis.
EXAME on peamine isikliku, kutsealase ja ärilise arengu vahend riigis.
Exame'i klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Exame'ga saab ühendust võtta e-posti teel, alustades vestlust reaalajas vestluse agendiga nende veebilehtedel või jättes sõnumi ühel nende sotsiaalmeediaplatvormil. Kui eelistate pigem iseteenindustuge, saate kasutada nende teadmusbaasi.
Võite võtta ühendust nende kasutajatoega, saates e-kirja aadressil: atendimento@exame.com.
Jah, Exame pakub reaalajas vestluse tuge. Minge veebilehele: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br
Exame ei paku kõnekeskuse tuge.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel