Tundub, et proovite kätte saada E-goi ’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud E-goi tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime E-goi veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust E-goi esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
E-goi aitab ettevõtetel kasutajatega SMS-i, häälsõnumite või faksi teel ühendust saada.
E-goi aitab ettevõtetel kasutajatega SMS-i, häälsõnumite või faksi teel ühendust saada.
E-goi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm, foorum ja teadmusbaasi tugi.
E-goi'ga kontakti loomiseks võite saata neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta
Toega ühenduse saamiseks võite kirjutada meili aadressile info@e-goi.com.
Ei, E-goil pole otsevestluse tuge.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril +351 300 404 336.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel