Tundub, et proovite kätte saada E-goi ’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud E-goi tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime E-goi veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust E-goi esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
E-goi on mitme kanaliga turunduse automatiseerimise platvorm, mis aitab ettevõtetel luua ja ellu viia sihitud turunduskampaaniaid mitmesugustes kanalites, sealhulgas e-posti, SMS-i, sotsiaalmeedia ja mobiilsete push-teavituste kaudu. Platvorm pakub mitmesuguseid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel suhelda oma vaatajaskonnaga ja suurendada konversioone, lisaks meiliturundust, turunduse automatiseerimist, segmenteerimist, sihtlehti, veebipõhiseid tõukemärguandeid ja palju muud.
E-goi abil saavad ettevõtted hõlpsasti luua ja hallata turunduskampaaniaid intuitiivse drag-and-drop redaktoriga ning jälgida nende toimivust üksikasjaliku analüüsi ja aruandluse abil. Platvorm integreerub ka mitmesuguste kolmandate osapoolte tööriistade ja teenustega, nagu CRM-tarkvara, e-kaubanduse platvormid ja sotsiaalmeediavõrgustikud, et aidata ettevõtetel muuta sujuvamaks oma turundustegevust ja parandada üldist tõhusust.
Üldiselt on E-goi võimas turunduse automatiseerimise platvorm, mis aitab igas suuruses ettevõtetel luua ja läbi viia tõhusaid turunduskampaaniaid mitmes kanalis ning suurendada selle tulemusena müüki ja tulu.
Saate E-goiga ühendust võtta, saates neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes sõnumi mõnel nende sotsiaalmeedia lehel. Kui eelistate iseteeninduslikku abi ja soovite teavet jooksvate probleemide kohta, võite kasutada ka nende kasutajate foorumit.
E-goi on turunduse automatiseerimise platvorm, mis pakub kasutajatele mitmeid viise klienditoe saamiseks. Siin on peamised viisid, kuidas abi saada:
E-goi klienditoega e-posti või telefoni kaudu ühenduse võtmiseks külastage nende Facebooki sotsiaalmeedia lehte. Helistate neile numbril + 351 300 404 336 (oma piirkonna telefoninumbri leiate E-goi veebisaidilt) või saatke neile e-kiri aadressil info@e-goi.com. E-goi pakub telefonituge kasutajatele, kes eelistavad otse klienditoe esindajaga rääkida.
E-goi teadmusbaas on peamine ressurss levinud küsimustele ja probleemidele vastuste leidmiseks. Sellele pääsete juurde, klõpsates E-goi veebisaidi paremas alanurgas oleval nupul “teadmusbaas“. Siit leiate erinevate teemadega seotud artikleid, õpetusi ja KKK-sid
Ettevõte on esindatud ka sotsiaalmeedia platvormidel, nagu Twitter ja Facebook. Nende kanalite kaudu saate ühendust E-goi klienditoe meeskonnaga ja nad võivad teid aidata või suunata teid sobivate ressursside juurde. Pidage meeles, et reageerimisajad võivad olenevalt valitud meetodist erineda ja mõne probleemi lahendamiseks võib kuluda rohkem aega kui teiste jaoks.
Lisaks on kogukonna foorum üks kasulik koht kaastarbijatelt nõu saamiseks. Mittekiirete küsimuste korral saavad kliendid oma probleemidele nõuandeid, esitades need ettevõtte kogukonna foorumisse.
E-goi aitab ettevõtetel kasutajatega SMS-i, häälsõnumite või faksi teel ühendust saada.
E-goi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm, foorum ja teadmusbaasi tugi.
E-goi'ga kontakti loomiseks võite saata neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta
Toega ühenduse saamiseks võite kirjutada meili aadressile info@e-goi.com.
Ei, E-goil pole otsevestluse tuge.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril +351 300 404 336.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel