Drip klienditoe kontaktid Eestis - saage abi e-posti, sotsiaalmeedia või telefonikõnede kaudu, kasutage ka foorumit ja kogukonna tuge. Leidke ka juriidilised kontaktid ning SLA-d ja lepingud.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Drip’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Drip tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Drip veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Drip esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Drip esindab e-kaubanduse turunduse automatiseerimise platvormi, mis aitab igas suuruses ettevõtetel oma turundus- ja müügiprotsesse automatiseerida. Tarkvara pakub ettevõtetele tööriistakomplekti meilikampaaniate loomiseks ja haldamiseks, klientide käitumise jälgimiseks ja andmete analüüsimiseks, et parandada oma turundusstrateegiaid.
Dripi abil saavad ettevõtted luua isikupärastatud meilikampaaniaid, segmenteerida oma vaatajaskonda käitumise ja demograafilise teabe alusel ning jälgida klientide kokkupuuteid nende veebisaidi, e-kirjade ja sotsiaalmeediaga. Platvorm integreerub ka populaarsete e-kaubanduse platvormidega, nagu Shopify, WooCommerce ja Magento, võimaldades ettevõtetel oma kliendiandmeid sünkroonida ja müügiprotsesse automatiseerida.
Drip on loodud selleks, et aidata ettevõtetel oma tulusid suurendada, muutes rohkem müügivihjeid klientideks ja toetades olemasolevaid kliente nende eluaegse väärtuse suurendamiseks. Platvormi täiustatud funktsioonid, nagu jagatud testimine, automatiseerimise töövood ja täiustatud aruandlus, muudavad selle ideaalseks valikuks ettevõtetele, kes soovivad oma e-kaubanduse toiminguid laiendada.
Saate Dripiga ühendust võtta, saates neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes sõnumi nende sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende tarbijafoorumit ja teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Kiireim viis Dripi klienditoega kontakteerumiseks on helistada nende ametlikule infotelefonile numbril + 45 69 17 16 10. Kui vajate kohest abi, on helistamine kõige kindlam valik. Võite külastada ka nende veebisaiti ja klõpsata veebisaidi jaluses oleval Kontakti lingil. See viib teid järgmise lehe jaotistesse, kus teid ühendatakse õige inimesega vastavalt teie päringu teemale. Sealt leiate ka kasutusjuhendi või API dokumentatsiooni.
Teise võimalusena võite saata meili Dripi klienditoele aadressil laura.gee@drip.com või saata sõnumi nende sotsiaalmeedia kontodel, näiteks Twitteris või Facebookis, Instagramis. Tööd otsivatele professionaalidele on saadaval ka LinkedIn. Samuti võite saata neile otsesõnumi (DM), klõpsates nende sotsiaalmeedia profiilil nuppu “saada sõnum” või jälgides nende ametlikku kontot.
Kui võtate Dripiga ühendust sotsiaalmeedia kaudu, esitage oma probleemi või küsimuse kohta võimalikult palju üksikasju, et nad saaksid teid paremini aidata. Samuti on hea mõte lisada oma e-posti aadress või muu kontaktteave juhuks, kui neil on vaja teiega privaatselt ühendust võtta.
Alternatiivina on saadaval kogukonnafoorum, kus saate sirvida olemasolevaid postitusi või luua uusi. Kui olete oma sõnumi postitanud, näevad seda teised Dripi kogukonna liikmed ja saavad vastata kasulike nõuannete või lahendustega. Kui postitate oma probleemi kogukonna foorumisse, on oluline, et sõnum oleks selge ja lühike ning esitaks probleemi või küsimuse kohta võimalikult palju üksikasju. See aitab teistel teie probleemi paremini mõista ning annab täpsemaid ja kasulikumaid vastuseid.
Lõpuks, kui ükski ülalnimetatud tugivormidest ei sobi teile, võite proovida inspiratsiooni leida tänu ettevõtte teadmusbaasist. Iga külastaja jaoks on saadaval erinevad teemad ja kasulikud juhised.
Drip organiseerib kliendiandmeid, mida kasutavad e-poe jaemüüjad, et luua ulatuslikke isikupärastatud mitmekanalilisi klienditeekondi.
Dripi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Dripiga ühenduse saamiseks võite saates neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi nende sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Toega kontakteerumiseks kirjutage e-kiri aadressile laura.gee@drip.com.
Ei, Dripil pole reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga + 45 69 17 16 10.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel