Tundub, et proovite kätte saada Drip’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Drip tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Drip veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Drip esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Drip organiseerib kliendiandmeid, mida kasutavad e-poe jaemüüjad, et luua ulatuslikke isikupärastatud mitmekanalilisi klienditeekondi.
Drip organiseerib kliendiandmeid, mida kasutavad e-poe jaemüüjad, et luua ulatuslikke isikupärastatud mitmekanalilisi klienditeekondi.
Dripi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Dripiga ühenduse saamiseks võite saates neile meili, helistada nende abitelefonile või jätta sõnumi nende sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Toega kontakteerumiseks kirjutage e-kiri aadressile laura.gee@drip.com.
Ei, Dripil pole reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga + 45 69 17 16 10.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel